خانه مقالات آموزش برای موفقیت در اینستاگرام چگونه باید عمل کرد؟
خانه مقالات آموزش برای موفقیت در اینستاگرام چگونه باید عمل کرد؟

آموزش

رازهای موفقیت برخی در اینستاگرام چیست؟

برخی در اینستاگرام بسیار موفق هستند و درآمدهای بسیار خوبی را نیز نصیب خود کرده‌اند و همین مسئله سبب شده که خیلی...

چگونه پسورد خود در ویندوز 10 را ریکاوری کنیم؟

پلتفرم ویندوز 10 در حال حاضر پرطرفدارترین سیستم عامل کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها است و قابلیت‌های بالای این سیستم عامل آ‌ن را به...

فایل‌های از دست رفته کامپیوتر را با EaseUS Data Recovery بازیابی کنید

گاهی اوقات پیش می‌آید که در کامپیوتر خود به صورت سهوی فایلی را حذف می‌کنید، در صورتی که هیچگونه قصدی برای حذف...

3 راه آسان برای وصل شدن وای فای ویندوز 10

گاهی اوقات پیش می‌آید که به علت نبود درگاه اترنت، شما مجبور هستید که از اتصال وای فای برای داشتن اینترنت استفاده...

آموزش آسان پیدا کردن ورژن و بیلد ویندوز 10

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران ویندوز 10 خواهان یافتن آن هستند، ورژن و بیلد ویندوز می‌باشد که ما امروز تصمیم...

برای موفقیت در اینستاگرام چگونه باید عمل کرد؟

- آگهی -

امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.

۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف

مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت: عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است؛ بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؛ بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.

۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم

در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید؛ بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.
استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب

استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید؛ بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.

۴) استفاده از محتوای ویدئویی

محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود؛ بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.

۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص

انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق

تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود؛ بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.

۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران

تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد؛ بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.

- آگهی -
منبعeconews

دیدگاه خود را منتشر کنید

دیدگاه خود را درج کنید
نام خود را اینجا بنویسید

نه + هشت =

آخرین اخبار

ساعت Watch GT2 Pro و هدفون FreeBuds Pro هواوی رونمایی شدند

هواوی دقیقاً پس از معرفی نسخه دوم سیستم عامل خود HarmonyOS 2.0 و رابط کاربری جدید EMUI 11 لوازم جانبی هوشمند جدید...

آغاز سومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو

ایران خودرو به منظور تامین نیاز مشتریان، در سومین مرحله فروش فوق‌العاده، پنج محصول را عرضه کرده است. این طرح از روز...

هواوی، ال جی و سامسونگ را به عنوان تأمین کننده نمایشگر از دست می‌دهد

هواوی در وضع بدی قرار گرفته و ایالات متحده عملا این شرکت چینی را به گوشه رینگ برده و هر لحظه ضربه‌ای...

ریزر 5G رونمایی شد؛ 1399 دلار برای دومین گوشی تاشو موتورولا

موتورولا از گوشی تاشو جدید خود با نام ریزر فایو جی / Razr 5G پرده برداشت. همانطور که از نامش پیداست،...

ایکس باکس سری ایکس در 20 آبان با قیمت 500 دلاری وارد بازار می‌شود

نسل بعدی کنسول‌ها به زودی در قفسه فروشگاه‌ها دیده خواهند شد و ما می‌توانیم ببینیم نسل جدید کنسول‌ها چه توانایی و قدرتی...

مقایسه

مقایسه سرعت و عملکرد ردمی نوت 9 شیائومی با گلکسی A21s سامسونگ

روز گذشته از مشکلات گوشی گلکسی A21s سامسونگ نوشتیم و عنوان داشتیم که گزینه بهتری نیز پیش روی شماست و آن ردمی...

مقایسه سرعت گلکسی A31 سامسونگ با ردمی نوت 9S شیائومی

به تازگی دو اسمارتفون گلکسی A31 سامسونگ و ردمی نوت 9S شیائومی وارد بازار موبایل کشور شده‌اند و تقریبا از قیمت یکسانی...

مشخصات، قیمت، گالری تصاویر و مقایسه سایپا شاهین

بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره خودرو سدان شاهین (رهام سابق) در سبد پیش فروش یکساله سایپا قرار گرفت و قرار...

پلی استیشن 5 در مقابل ایکس باکس سری ایکس؛ کدام قدرتمندتر هستند؟

همانگونه که پیش بینی می‌شد، سونی فقط منتظر این مسئله بود تا مایکروسافت مشخصات ایکس باکس سری ایکس را فاش کند تا...

مقایسه سرعت گلکسی A71 سامسونگ با نوا 5T هواوی

زمان زیادی از ورود دو گوشی گلکسی A71 سامسونگ و نوا 5T هواوی به بازار ایران نمی‌گذرد. شاید برای بسیاری از کاربرانی...

مقایسه سرعت گلکسی A51 سامسونگ با Y9s هواوی

گلکسی A51 و Y9s دو گوشی میان رده‌ی جدید هستند که به تازگی از سوی دو کمپانی مشهور جهان یعنی سامسونگ و...

اسنپدراگون ۸۶۵ در مقابل اسنپدراگون ۸۵۵؛ چه تغییراتی حاصل شده است؟

کوالکام جدیدترین پردازنده پرچمدار خود را با عنوان اسنپدراگون 865 در اجلاس سالانه فناوری خود که در هاوایی برگزار می‌گردد، رونمایی کرد....